Asiakaskokemuksen kehittäminen lähtee liiketoiminnan strategiasta

CX, customer experience, asiakaskokemus, strategy, strategia

20.2.2017 07:00

Asiakaskokemuksesta on tullut nopeasti markkinointikeskustelun mantra. Yritykset puhisevat kilpaa asiakaslähtöisyyttä ja ylivertaista asiakaskokemusta. Kuulostaisihan se tosiaan vähän hassulta sanoa: ”ei, meillä asiakas ei todellakaan ole keskipisteessä”.

Lue lisää

Yritykselle nettisivut edullisesti

IA, information architecture, informaatiosuunnittelu, website, verkkosivut, user experience, käyttökokemus

13.2.2017 07:45

Digitalisaatiosta ja asiakaskokemuksesta on puhuttu jo niin pitkään, että voisi kuvitella kaikkien yritysten siirtyneen häikäiseviin verkkopalveluihin jo aikoja sitten. Todellisuus on kuitenkin hämmästyttävän toisenlainen. Ratkaisu ei ole niinkään lisää rahaa kuin lisää ajattelua ja ajallista panosta.

Lue lisää

Uskallammeko viedä Suomen maailman luksusmarkkinoille?

Customer journey, Luksus, Service design

27.6.2016 12:51

Mediassa keskustellaan kiihkeästi pohjoisen luomu- ja lähiruuan, metsän ja terveystuotteiden sekä maiseman ja puhtaan ilman tuotteistamisesta vientiin. Samassa yhteydessä ihmetellään markkinointiosaamisen puutetta. Puute on todellinen. Suomalaista markkinointia vaivaa tuotelähtöisyys ja keskinkertaisuus. Vientimarkkinat vaatisivat luksusta.

Lue lisää

SANDAWES lähtee rakentamaan pohjoista luksusta

Luksus

15.10.2015 12:00

Suomen ensimmäinen luksussektorin yritys- ja palvelumuotoilutoimisto SANDAWES aloittaa pohjoisen luksuksen kehittämisen salonkikelpoiseksi.

Pohjoisen uuden luksuksen lähtökohtia ovat terveys- ja hyvinvointimatkailu, pohjoinen luonto, puhdas ilma ja hiljaisuus, sekä käsityö ja muotoilu, jotka ovat jo pitkään nauttineet kansainvälistä arvostusta

Lue lisää
Back to Top